Usein kysyttyä Fonumin puhelinhuollosta

Usein kysyttyä Fonumin puhelinhuollosta

Täältä löydät vastaukset sinua mahdollisesti askaruuttaviin kysymyksiin koskien puhelimen huoltoa. Alempaa Tuki- ja ohjeet -osiosta löydät vinkkejä puhelinongelmiin.

Kauanko korjaus kestää?

Onko mahdollista saada laskulle?

Onko teillä takuuta?

Miksi muut puhelimet kestävät pidempään korjata?

Korvaako kotivakuutus puhelimen?

Mitkä maksutavat teillä käy?

Oletteko oikeasti Suomen suurin pikahuolto?

Paljonko maksaa?

Onnistuuko korjaus teillä?

Korjaatteko muita merkkejä kuin Apple?

Käytättekö Applen alkuperäisosia?

Huollon jälkeen iPhone-puhelin ilmoittaa vaihdetusta näytöstä/akusta - mitä teen?

Älypuhelin

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Keskitetty asiakaspalvelumme on toistaiseksi ruuhkautunut. Asian ratkaisemiseksi voit olla yhteydessä mihin tahansa 39 myymälästämme tai asioida suoraan paikan päällä, aina ilman ajanvarausta. Katso lähin myymälä 👉

Ajantasaisen huoltohinnaston löydät täältä >

Saapuneita yhteydenottoja pääsemme purkamaan ensi viikon aikana ja ne käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Kiitos kärsivällisyydestä ja tervetuloa Fonumille hoitamaan asiasi kerralla kuntoon!


--


Palvelemme arkisin kello 9-17

020 1321 400
Sähköpostitse

Voit myös lähettää meille viestiä Facebookissa