Tarkasta vahinkokäsittelyn käytännöt vakuutusyhtiöltäsi ja tuo puhelimesi lähimpään Fonum-myymälään tai käytä suosittua postituspalveluamme.
Alta löydät vakuutusyhtiösi yksityiskohtaiset ohjeet ja vaihtoehdot mobiililaitevahinkosi hoitamista varten.
Pohjola Vakuutuksen asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
LähiTapiolan asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
Turvan asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
Fennian vakuutusasiakkaana, voit asioida suoraan missä tahansa Fonumin myymälässä. Voit myös soittaa Fennia Mobiililaitevahinkopalveluumme: 010 503 5030 (ma-pe 9-17) tai täytä vahinkoilmoitus Oma Fennia -palvelussa.
Lue lisää Fennian kumppanuudesta >
Som Fennias försäkringskund kan du sköta ditt ärende direkt hos Fonum. Du kan även ringa Fennias skadetjänst för mobila enheter: 010 503 5330 (mån-fre kl. 9-17) eller fylla i en skadeanmälan på Mitt Fennia.
Läs mer här >
Mikäli sinulla on POP Vakuutuksen kotivakuutus, joka sisältää rikkoutumisturvan, sinun ei tarvitse erikseen tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan lähimpään Fonum-myymälään korjattavaksi.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
Pohjantähden asiakkaana voit asioida suoraan lähimmässä Fonum-myymälässä, kun matkapuhelimelle tai tabletille sattuu vahinko.