Tarkasta vahinkokäsittelyn käytännöt vakuutusyhtiöltäsi ja tuo puhelimesi lähimpään Fonum-myymälään tai käytä suosittua postituspalveluamme.
Nyt voit maksaa omavastuuosuuden myös Klarnan osamaksulla! Lue lisää >
Alta löydät vakuutusyhtiösi yksityiskohtaiset ohjeet ja vaihtoehdot mobiililaitevahinkosi hoitamista varten.
Pohjola Vakuutuksen asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
LähiTapiolan asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
Turvan asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
Fennian vakuutusasiakkaana, voit asioida suoraan missä tahansa Fonumin myymälässä. Voit myös soittaa Fennia Mobiililaitevahinkopalveluumme: 010 503 5030 (ma-pe 9-17) tai täytä vahinkoilmoitus Oma Fennia -palvelussa.
Lue lisää.
Som Fennias försäkringskund kan du sköta ditt ärende direkt hos Fonum. Du kan även ringa Fennias skadetjänst för mobila enheter: 010 503 5330 (mån-fre kl. 9-17) eller fylla i en skadeanmälan på Mitt Fennia.
Läs mer här.
Mikäli sinulla on POP Vakuutuksen kotivakuutus, joka sisältää rikkoutumisturvan, sinun ei tarvitse erikseen tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan lähimpään Fonum-myymälään korjattavaksi.
Lue lisää yrityksen omalta sivulta >
Pohjantähden asiakkaana voit asioida suoraan lähimmässä Fonum-myymälässä, kun matkapuhelimelle tai tabletille sattuu vahinko.