Kun rikkoutunut puhelin saapuu huoltoon, tarkastamme puhelimen ja teemme korjausarvion. Olemme sinuun yhteydessä korjauskustannuksista ja huollon käsittelyajasta. Jos korjaus ei onnistu 1-3 arkipäivässä, saat meiltä uuden korjausaika-arvion ja tiedon varaosien toimitusajasta.
Yleisimpiin puhelinmalleihin on korjauksen yhteydessä mahdollista asentaa joko nanosuoja tai panssarilasi, joka suojaa puhelimen näytön tulevaisuudessa. Harvinaisempien mallien kohdalla voit tiedustella saatavuutta omaan puhelimeesi Fonumilta.
Pakkaa laitteesi huolellisesti esim. alkuperäiseen myyntipakkaukseen tai postituskuoreen, suojattuna kuplamuovilla. Laita pakkauksen mukaan myös omat yhteystietosi sekä laitteen vikakuvaus.
Käytä ilmaista lähetystunnusta, kun viet laitteen Postiin: 638665 Fonum Oy Ab / Postituspalvelu Kaarlenkatu 9-11, 00530 Helsinki.
*HUOM! Vie laite Postin toimipisteeseen, ja pyydä kuitti lähettämästäsi paketista. Älä laita pakettia Postin keltaiseen lähetyslaatikkoon tai vastaavaan. Näin pystymme seuraamaan lähetysten kulkua seurantanumeroilla.*
Olemme vakuutusyhtiöiden hyväksymä huoltokumppani. Lähetä laitteesi huoltoon postitse yllä olevan ohjeen mukaisesti. Vahingon käsittelyyn tarvitsemme vahinkotunnuksen. Voit tehdä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöisi omilla verkkosivuilla.