Palautus

Haluamme, että olet tyytyväinen ostokseesi

Siltä varalta että haluaisit palauttaa tuotteen, myyntipakkauksen mukana tulee myös palautusohjeet ja palautuskortti. Puhelimilla on aina ilmainen 14 vuorokauden palautusoikeus ja 12 kk takuu.

Palautusohjeet

Palautus

Palautus on ilmaista ja helppoa ja siitä ei koidu sinulle mitään kuluja. Pakkaa laitteesi huolellisesti esim. alkuperäiseen myyntipakkaukseen tai postituskuoreen, suojattuna kuplamuovilla.

Käytä ilmaista lähetystunnusta, kun viet laitteen Postiin: 659711 Fonum Oy Ab / Verkkokauppa Kaarlenkatu 9-11, 00530 Helsinki. Voit viedä laitteen myös Matkahuoltoon ja käyttää ilmaista lähetystunnusta: 9538509 Fonum Oy Ab / Verkkokauppa Kaarlenkatu 9-11, 00530 Helsinki. Mikäli havaitset jostain syystä puhelimessa puutteita, ilmoita meille sähköpostitse mahdollisimman pian, niin saamme tapauksen käsittelyn alkamaan heti.

Mikäli puhelin ei ole käytössäsi tippunut/kastunut/kolhiintunut, niin voit lähettää puhelimen takaisin ja saat rahat tilillesi 2-4 arkipäivän kuluessa. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteillamme ei ole vaihto-oikeutta toiseen tuotteeseen.

Huolto- ja palautusohjeet

Palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta laitteen vastaanottamisesta myyntikuntoiselle puhelimelle. Jos puhelin on kastunut, vääntynyt, jokin lasiosa on haljennut tai säröytynyt, niin sitä ei voi enää palauttaa tai takuuhuoltaa. Kaikilla puhelimillamme on 12 kuukauden takuu. Tarkemmat takuuehdot löydät alta.

Ennen puhelimen palauttamista tai lähettämistä takuuhuoltoon

1. Varmista, että Etsi iPhoneni/Find my iPhone –toiminto on pois päältä.

Toiminto on päällä vaikket itse olisi sitä laittanut päälle. Emme voi käsitellä puhelinta mikäli toiminto on päällä puhelimen saapuessa meille. Valitse Asetukset > [Oma nimi] > iCloud > Etsi iPhoneni. Kytke toiminto pois päältä. Jos et saa avattua rikkinäistä puhelinta, ota yhteys asiakaspalveluun toiminnon pois kytkemiseksi. Jos Etsi iPhoneni on päällä, emme voi edetä käsittelyssä.

2. Nollaa iPhone

Asetukset > Yleiset > Nollaa > Poista kaikki sisältö ja asetukset. Nollaus poistaa kaikki puhelimen tiedot, joten varmista että varmuuskopiosi on ajan tasalla. Fonum ei vastaa huollossa kadonneista tiedostoista

3. Poista SIM –kortti puhelimesta.

4. Täytä kääntöpuolella oleva huolto –ja palautuslomake

Pakkaa puhelin aina riittävän suojaavaan pakkaukseen, ettei se hajoa postissa. Voit käyttää laitepakkausta sekä postituspussia, jossa sait laitteen. Jos olet käyttänyt palautustarran tai palautustarra ei toimi, mainitse Postissa asiakastunnuksemme 659711 tai Matkahuollossa asiakastunnuksemme 9538509, jolla palauttaminen onnistuu aina. Ota talteen Postin tai Matkahuollon lähetyskuitti. Lähettäminen on maksutonta. Palautustarra on voimassa vain 14 päivää.