Vastaamme mielellämme sinua askarruttaviin kysymyksiin. Ota meihin yhteyttä soittamalla tai lähettämällä sähköpostia tai katso, jos löydät vastauksen kysymykseesi usein kysyttyä -osiosta.
Asiakaspalvelu
Keskitetty asiakaspalvelumme on toistaiseksi ruuhkautunut. Asian ratkaisemiseksi voit olla yhteydessä mihin tahansa 39 myymälästämme tai asioida suoraan paikan päällä, aina ilman ajanvarausta. Katso lähin myymälä 👉
Kiireellisissä asioissa suosittelemme soittamaan meille. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian. Usein kysytyt kysymykset -osiosta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
Haluatko jättää palautetta?
Otamme palautetta mielellämme vastaan. Kehitysideat ja muu palaute kannattaa jättää meille sähköpostilla osoitteeseen verkkokauppa(at)fonum.fi.
Vastaamme yhteydenottoihin arkisin 24 tunnin kuluessa viestistäsi.
Posti seuranta
Lähetyksen seuranta ja tiedustelu:
0100 5577 pvm (paikallisverkkomaksu)/mpm (matkapuhelinmaksu) Jonotus on maksullista.