Yhteystiedot

Ota meihin yhteyttä

Vastaamme mielellämme sinua askarruttaviin kysymyksiin. Ota meihin yhteyttä soittamalla tai lähettämällä sähköpostia tai katso, jos löydät vastauksen kysymykseesi usein kysyttyä -osiosta.

Asiakaspalvelu

Verkkokaupan palvelutiimimme on paikalla normaalisti arkisin klo 8-16 välillä, mutta saatamme vastata tiedusteluihin myös muina aikoina.

Sähköposti: verkkokauppa(at)fonum.fi Puhelinnumero: 0201321424

Kiireellisissä asioissa suosittelemme soittamaan meille. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian. Usein kysytyt kysymykset -osiosta lydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Haluatko jättää palautetta?

Otamme palautetta mielellämme vastaan. Kehitysideat ja muu palaute kannattaa jättää meille sähköpostilla osoitteeseen verkkokauppa(at)fonum.fi. Vastaamme yhteydenottoihin arkisin 24h kuluessa viestistäsi.

Haluatko asioida Fonum-huoltopisteessä? Katso lähin myymälä →


Posti seuranta

Lähetyksen seuranta ja tiedustelu: 0600 94320 (1,84€/puhelu + pvm/mpm). Ma–pe 8.00–16.00.

Matkahuolto seuranta

Lähetyksen seuranta ja tiedustelut: 0600 11300 (1,98 €/min + pvm/mpm). Ma–pe klo 8–18, la klo 9–17.

Lähetyksen seurannan löydät myös Postin ja Matkahuollon sivuilta.

Mikä on Fonum Kauppa?

Mitä puhelimen paketissa tulee mukana?

Miten 14 vuorokauden palautusoikeus toimii?

Mitä eri kuntoluokat oikeasti tarkoittavat?

Onko puhelimessa takuu?

Kuinka kauan kestää, että saan tilaukseni?

Miten voin seurata tilaustani?

Kuinka noudan tilaukseni myymälästä?

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Miten palautan tuotteen sen ollessa viallinen?

Onko Fonumin verkkokaupasta ostaminen turvallista?

Käytättekö Applen alkuperäisosia?

Kuinka saan kytkettyä "Find my iPhonen" pois päältä?

Puhelimessani näkyy akkua koskeva viesti, mitä teen?

Puhelimessani näkyy näyttöä koskeva viesti, mitä teen?