Ota meihin yhteyttä

Vastaamme mielellämme sinua askarruttaviin kysymyksiin. Ota meihin yhteyttä Chatissa, soita tai lähetä sähköpostia.

Kysy meiltä mitä vaan

Asiakaspalvelu

Verkkokaupan palvelutiimimme on paikalla normaalisti arkisin klo 9-17 välillä, mutta saatamme vastata tiedusteluihin myös muina aikoina.

Sähköposti: verkkokauppa(at)fonum.fi Puhelinnumero: 0201321424

Kiireellisissä asioissa suosittelemme laittamaan viestiä chat-palvelun kautta. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian. Viikonloppuisin kannattaa myös jättää sähköpostiosoite chatiin, jolloin voimme jatkaa asian selvittämistä arkena. Usein kysytyt kysymykset -osiosta lydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Haluatko jättää palautetta?

Otamme palautetta mielellämme vastaan. Kehitysideat ja muu palaute kannattaa jättää meille sähköpostilla osoitteeseen verkkokauppa(at)fonum.fi. Vastaamme yhteydenottoihin arkisin 24h kuluessa viestistäsi.

Posti

Lähetyksen seuranta ja tiedustelu: 0600 94320 (1,84€/puhelu + pvm/mpm). Ma–pe 8.00–16.00.

Matkahuolto

Lähetyksen seuranta ja tiedustelut: 0600 11300 (1,98 €/min + pvm/mpm). Ma–pe klo 8–18, la klo 9–17.

Lähetyksen seurannan löydät myös Postin ja Matkahuollon sivuilta.

Mikä on Fonum Kauppa?

Mitä puhelimen paketissa tulee mukana?

Miten 14 vuorokauden palautusoikeus toimii?

Mitä eri kuntoluokat oikeasti tarkoittavat?

Onko puhelimessa takuu?

Kuinka kauan kestää, että saan tilaukseni?

Miten voin seurata tilaustani?

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Miten palautan tuotteen sen ollessa viallinen?

Onko Fonumin verkkokaupasta ostaminen turvallista?

Kuinka saan kytkettyä "Find my iPhonen" pois päältä?