iphone huolto hinnasto

MOI, MÄ OLEN
JUSSI

Olen kerännyt tälle sivulle useimmiten kysytyt kysymykset meidän huolloistamme. Toivottavasti niistä on apua.

FONUM FAQ

Maksaako lähettipalvelu enemmän, kuin jos tuo puhelimen?

Ei maksa. Kaikki palvelumme ovat samanhintaisia. Voit lähettää laitteesi postilla, tilata lähetin (jos sijaintisi on lähetin alueella.) tai tuoda puhelimen liikkeeseen. Meillä ei ole piilokuluja.

Käytättekö APPLE:n alkuperäisosia?

Emme käytä, osamme valmistetaan samoilla tehtailla kuin Applen osat ja kaikki osat on testattu toimiviksi ja niiden laatu on tarkastettu ennen asennusta. Soita numeroon 020 1321 400, niin annamme hinta-arvion näytön vaihdosta tai muusta korjauksesta.

Korjaatteko muita merkkejä kuin Apple?

Kyllä korjaamme. Meiltä saat myös Samsung Galaxyt korjattuna alle tunnissa. Korjaamme myös Honorit, Sonyt ja LG:t 2-3 päivän kuluessa. Kaikki huoltamamme mallit näet hinnasto sivuilta tästä.

Onnistuuko korjaus teillä?

Kyllä korjaus onnistuu meillä, korjaamme kaikki iPhone, iPad ja Samsung Galaxy viat. Lisäksi korjaamme liudan muita malleja. Katso kaikki huoltamamme mallit hinnasto-sivulta tästä.. Ohjelmisto-ongelmat ovat niitä kaikkein hankalimpia, koska vian löytyminen voi olla vaikeaa. Epäselvissä vikatilanteissa, kannattaa olla meihin yhteydessä numeroon 020 1321 400, jolloin voimme arvioida korjauksen aikataulun ja antaa hinta-arvion korjaukselle. Olemme vakuutusyhtiöiden hyväksymä huolto, joten monesti näissä tapauksissa teemme myös kirjallisen todistuksen vakuutusyhtiölle.

Paljonko maksaa?

Voit tarkistaa ajantasaisen korjaushintamme hinnastostamme. Jos vikaa tai laitettasi ei löydy hinnastostamme, voit ottaa yhteyttä.

Oletteko oikeasti Suomen suurin pikahuolto?

Kyllä olemme. Meillä on 18 liikettä ympäri Suomen Helsingistä Rovaniemelle. Liikkeemme sijaitsevat pääsääntöisesti kauppakeskuksissa ja ovat helposti saavutettavissa. Voit katsoa kaikkien liikkeidemme sijainnit ja aukioloajat yhteys-sivulta tästä. Tervetuloa!

Mitkä maksutavat teillä käy?

Meillä voi maksaa kortilla, käteisellä tai verkkopalvelun kautta myös osamaksulla. Hyväksymme kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Ostatteko rikkinäisiä puhelimia?

Kyllä, ostamme rikkinäisiä laitteita. Tuo puhelimesi meille, niin teemme siitä hinta-arvion.

Miksi muut puhelimet kestävät pidempään korjata?

Olemme tulleet siihen tulokseen, että haluamme palvella paremmin asiakkaitamme. Siksi olemme ottaneet palveluihimme myös Sonyn, LG:n ja Honorin puhelimet. Osia ei välttämättä kuitenkaan löydy joka liikkeestä, joten huollossa voi kestää hieman pidempään. Jos puhelimesi mallia ei löydy hinnasto-sivulta, ota meihin yhteyttä.

Kauanko korjaus kestää?

Olemme Suomen suurin pikahuolto, eli korjaamme kaikki Applen ja Samsungin tuotteet alle tunnissa. Sonyt, LG:t ja Honorit korjaamme 2-3 päivän kuluessa, jos osia on varastossa. Kastuneissa tai ohjelmistovikaisissa puhelimissa korjausaika ja hinta selviää parhaiten ottamalla yhteyttä yhteyslomakkeella yhteys-sivulla tai soittamalla suoraan liikkeeseen. .

Onko teillä takuuta?

Meillä on vuoden takuu korjaukselle ja osille. Kaikki osat ovat tarkistettuja toimiviksi ja ne ovat erittäin laadukkaita.

Onko mahdollista saada laskulle?

Yritykset, jotka ovat olleet toiminnassa yli vuoden voivat toimia laskutusasiakkainamme. Yksityishenkilöt voivat saada palvelut laskulle Klarna-laskutuksen kautta.